Tuesday, March 6, 2012

Proses Transformasi Dapur Menjadi Tupper D'Kitchen

Salam, kali ni saya nak share bagaimana secara perlahan-lahan saya transform dapur rumah saya menjadi Tupper D'Kitchen dalam masa sebulan sahaja...

ini 1 sudut di ruang tamu rumah saya...dh jadi mini stokis dah... dlm perancangan nk beli almari...hehe...

Garlic keeper... besar bekas ni..semua jenis bwg saya masuk skali...hehe

ni view dlm salah satu kabinet dapur... setakat apa yg adelah ye...

ni lak bekas garam & kunyit...

bekas isi Pasti Sedap & ajinomoto...

Medium Freezer Mate kaler pink...

Deep Pocket Freezer Mate...

Fridge Water Bottle & Eco Bottle...

Bekas Sayur & Square Round untuk fridge

Jangan lupa Rice Dispenser... beras murah jadik mahal tau...hehe

yg ni interprem sket... koleksi FM...


set pinggan Legacy Floria

set hostess... cawan yg boleh isi air sejuk & air panas... special sgt...

dan akhirnya One Touch Blue untuk isi susu dan gula, giant pitcher utk isi air masak
& modular mates untuk isi  teh dll...

Itu sahaja koleksi Tupperware saya setakat ini... anda mungkin banyak lagi kan? Nk transform mcm ni modalnya taklah besar mana...kita kuarkan modal sikit2lah...baru tk terasa...

So, sapa2 yg berminat nk transform dapurnya menjadi Tupper D'Kitchen, just sms saya Ninie, 0176391491... saya sedia membantu anda...
www.tips-fb.com

No comments: